Igår var jag på SEXPARTY =)


Igår var jag på sexparty hos Anke. Det var jätte kul måste jag säga MASSA med snoppar var det =) sånt gillar man.....
Sen efter var det fest men så himla kul var det inte. Men det var trevligt att få komma hem till anke. Men som sagt man var ju inte ute på spåret o lite trött med så man tjatade på killen sin att vi skulle åka hem men han ville stanna kvar o jag var lite sur för det. Men men så är det. Och sen när vi väl skulle hem så skulle vi få med oss en kompis jag nämmer inga namn men iallafall. Men den personen ville inte med o arg så inne i helvete va den personen. Så den personen ville gå hem från anke o hem till sig och det är ca 2 mil kanske. Men men den personen va ju dyngrak och vi kunde inte lämna denna personen så vi bestämde att ringa polisen eftersom den personen va fyll o lite agresiv. Men så fanns inte någon polis i närheten så dom fick ta en patrull från Halmstad och dit vi befann oss... Men när som väl kom så fick dom ta hand om denna person in till fyllecell och fick nyktra till o sen fick dom släppa denna personen... Men vilken kväll det var igår orkar inte skriva mera. Men men så kan det vara ibland =)


Anke visar upp en sexig dräkt =) Och sen till höger längst bort har vi Lotta


Först från vänster har vi Elsaid tror jag att han stavas =), Anneli, ? Ankes man o sen självaste Anke


Längst till höger har vi Jonnie sen Jessika hon med brillorna =)


ALLTSÅ snacka om en JÄTTE DILDO =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0