Hos mamma o pappa!

Jaha då sitter man hos mamma o pappa o degar. =)
Jag och hunden rasmus sitter i soffan. Jag kolla runt på nätet o bloggar medans
 hunden ligger i soffan och degar. Han är en gammal man som behöver sova..
Han bara sover o sover det är det enda han gör. Men jag kan förstå honom
stackarn som sagt han är ju gammal 11 år är han.
Jaha min mamma är då i källaren o dammsugar o tvätta golven och
städar där nere. Jag kan tänka mig att det är skitigt o jävligt där nere.
Och pappa han är nere i garaget som vanligt håller på och byter däck
och lagar bilar med mera. Han har ju en egen firma så det är ju klart
att man få hålla på där nere och fixa och så vidare annars så är det ju ingen ideé
att ha en firma om man inte tänker hålla den vid liv =)


Nä nu ska jag ta och gå eller göra något annat kan ju inte sitta och inte göra nåt.
Men va inte ledsen jag kommer till backa eller som Arnold Schwarzenegger säger
 " I´ll be back"


Kommentarer
Postat av: Anonym

schwarzenegger säger

i´ll be back. inte ordet right

2009-04-07 @ 18:31:35
Postat av: johanna

japp jag såg det:D tack för rösten Linda!!

ha de bra!!

2009-04-08 @ 03:08:08
URL: http://jjhanii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0