FINT VÄDER IDAG =)

Jag o simon har GÅTT till dagis idag. Inte illa för en 3 åring att gå hela vägen till dagiset som ligger 2.6 km från våran lägenhet. Sen gick jag till min kompis martina och provade två par byxor det var ett par jeans o ett par finare byxor som kostar 399:- jätte fina var dom. Men tyvärr kunde jag inte ha dom jeansen men hade dom varit en stl större så kunde jag ha dom =) Men jag tog dom andra byxorna =) Men vi sätt och tjatade och jag drack kaffe o lekte lite med hennes dotter =) lekte o lekte det kan man väl intr säga =)
 


Och sen så skulle hon göra mat också gött som fän va det. =) Det gjorde du det bra Martina =) Tack ännu en gång för maten. Sen så var det bara att gå hem med byxan och sen gå upp och hämtade sonen o sen ner till ica och handla GLASS det var den första glassen på länge. Jo jag ska bara medela att jag går på diet men idag så var det undantag =) hehe !!

 



Gud så fint väder der är och varmt och skönt =) Har längtat till att det ska vara varmt. Men när det väl blir varmt så klagar vi på att det är varmt och när det är kallt så klagar vi på det varför gör vi det? Tänk på att vi bor i södra sverige tänk på om vi skulle bo i norrland där är inte lika varmt och sen så är vintern ca 9-10 månader lång av 12 så vi ska vara glada för det =) . Inte för att jag tror att vi har det bättre än uppåt i sveige. Skriver mer senare i kväll

Kommentarer
Postat av: martina

men linda då rodnar taaaaaaack för att du berömmer en sådan tråkig mat =)

Blev imponerad av simon, herregud den stackarn såg ju hur pigg ut som helst - medan en annan höll på att dö!! avundsjuk

2009-04-02 @ 00:01:30
URL: http://emmaminah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0