Duktig idag =)

Idag har jag hjälpt jessica med att få igång sin internet samt digital-tven... Och sen 10 tiden har jag ringt till skolan och avslutat mina ämnen och sen har jag ringt till soc för att jag ska ha hjälp med att betala mina räkningar och hyran + maten =( HATA SOCEN men vad ska man göra när man inte får ett jobb. Och sen ringde jag till Hyresvärden och frågade om jag kunde betala min hyra senast den 20:e eftersom att soc ska hjälpa mig med det =) ..... Och sen så har jag Dammsugat och tvättat golven samt att jag har fyllt vatten i simons pool. Och nu sitter jag och ska se om The sims 3 funkar på min lap top =) Jooooo fasen måste gå ner till arbets för att anmäla mig som arbetssökande. Men nu så ska jag se om det går att installera sims 3 hoppas hoppas =)


Kommentarer
Postat av: Carlsson

Ja man behöver inte ha ett jobb för att ha fullt upp minsann.

Hur går det med jobbsökandet? Inte så lätt å få jobb i dessa tiderna. URS!

2009-06-10 @ 06:44:14
URL: http://rakna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0