Nu är det ett tecken på sommar =)

Att sopmaskinen är framme och tar bort all små stenar eller grus =)
                                        

Jag och daniel var ute med simon så han fick leka av sig lite men efter ett tag så ville jag in och gå
på toa men närmast var hos martina forsman =)  och där fanns Malin B med sin dotter Nova . Simon ringde på klockan och knackade och sen gick vi in och då höll martina och hennes dotter på att äkta samt nova men inte så länge till eftersom att simon kom och då brukar inte barn sitta still och äta i lugn o ro. Men jag tog en kopp kaffe och simon o nova dom bara bråkade om vem skulle ha vad. Ungar dom kan slås o skylla på varandra. Sen hatar jag folk som skyller på andras barn vad dom har gjort och inte gjort man ska vara rättvis. Om t.ex. simon slår nova och simon kommer till mig och säger att nova slog honom och jag skulle skylla på nova men det kan jag ju inte göra för det är ju båda man ska säga till att dom inte ska slås eller bråka eller vad det nu är dom gör. Har jag rätt eller har jag fel rätta mig i så fall. =)

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0