Hemma idag!!

Idag har man varit på BVC med lillemannen på 1 år har han växt 10 centimeter o vikten den va jag väl inte riktigt nöjd med men det är lite grann i allfall 2kg o 360 gram. Men man ska inte klaga han har ju gått upp i vikt det är ju bra det så att han inte går ner i vikt då är det något fel... Barnläkaren tyckte att Simon va en normal 3årig pojk.. Och det är jag glad över..!! När vi är färdiga så åkte jag och lämnade han på dagis och sen så va det bara att åka hem för att ta och städa men det blev inte så mycket med det så det blev en liten dans med dammsugaren. Och vid 12.20 kom min honey på besök. Alltid lika kul att han kommer. Och han åkte vid 13.00 tiden för att han skulle hem o fixa mat till jobbet.... Och jag sakna honom jätte mycke.. puss puss :P
Och en sväng ut till sopperna FY FAN vad det luktar efter alla har slängt sina sopper. Och när jag ändå va ute så tog jag med mig en utav katterna ut på framsidan men det blev inte så lång stund vi var ute...



Och när vi kom in så låg min andra katt på soffryggen o solade sig ooooo vad det va varmt o skönt i solen



och även på fönsterbläcket



Sen va det dags att hämta simon på dagis då körde min pappa mig i sin "FINA" vitröda lastbil... Oj om du läser detta pappa så blir inte sur eller arg =) Sen ringde jag till min farmor om jag fick låna några potatisar för jag skulle göra stekt fläsk med löksås och potatis så klart. Sen så fick man ta o diska och göra lite kaffe guuuud va göttt det är med kaffe men det är inte nyttigt men gött..... Och när man har gjort allt detta så blir klockan så mycke så att det är dags att lägga simon för sängs. Och sen är det ju bara att ta och skriva i bloggen.... Men nu ska jag säga en sak GOD NATT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0